Äntligen;

Publicerat 2008-12-29 12:00:28

Ååh, jag vaknade imorse och fick se att det faktiskt snöat lite ! Visserligen är det den 29 december idag så man tycker ju att den borde kommit tidigare - men bättre sent än aldrig !

Idag bestämde mamma och jag oss för att ha en mor-och dotterdag ! Det ni !
Vi vet dock inte vad vi ska hitta på. Mamma tycker att vi ska göra en vinterstädning och slänga massa saker, rensa ut garderober, diska, tvätta, damma - you name it ! Aldrig .
Jag vill åka till stan, sola, köpa min efterlängtade parfym och sen ta en lång promenad - vilket låter bäst ? Visserligen ska jag ju till stan med Sandra imorgon så jag kan väl göra allt det där då, men suck - städa ? No way. Min första lediga dag på en vecka och det lutar mer åt att faktiskt "bara vara" ...

Stan-städa, stan-städa ... Stan ! Vad ska ni göra idag ?

Ha en bra dag !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!