I'm back;

Publicerat 2008-12-26 12:54:41

Så, jag är alltså tillbaka igen ...
Jag måste säga att jag gillar blogg.se mer än de andra bloggsajterna faktiskt - plus att det är mycket mer personligt här när det gäller utseende faktiskt :) !

Jag hade nog inte tänkt att skriva så mycket nu i mitt första inlägg, ska nämligen iväg och jobba ... Jag vet ; det är jullov, fredag och det finns så många roliga saker att göra förutom jobb - men men, jag försöker se positivt på det och jobba helgen ut och sen vara ledig hela nästa vecka - förutom dagen efter nyår ... Enda dagen man inte vill jobba !

Måste göra mig iordning - får väl bli en kort presentation av mig själv när jag kommer hem ikväll :)

Ta hand om er !

Love, M <3

PS. Som ni ser är det mycket som ska fixas med bloggen - lite delar måste falla på plats. Men det kommer så snart jag får en minut över - jag lovar.


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!