I'm bringing sexy back in meine arbetskläder;

Publicerat 2008-12-28 10:17:52
Röd skjorta och svarta arbetsbyxor - ni vet såna byxor som målare har ? SÅNA har jag :) Det är sexigt måste jag ju säga.
Försökte ta kort på det - men kameran ville inte vara med . Så det får bli senare - ni måste ju få se dom ...

Jag har inte hunnit så långt vad gäller sminkning & hår så jag få nog lägga på ett kål nu faktiskt !

Ikväll ska jag och mamma antagligen gå på bio . Vi ska se "Australia" - ni vet filmen med Nicole Kidman och Jackman ? Den verkar ur bra !



Någon som ska hitta på något speciellt en sån här rolig (?) söndag ?
På tal om det , varför är söndagar alltid så sega? 1000:- till den som kan svara på det !

Ha en bra dag !
Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!