Spännande Lördag måste jag säga;

Publicerat 2008-12-27 12:23:27
Fick för mig att jag började 12 idag så jag flög upp ur sängen halv 11 - det visade sig att jag började 1 ...

Tog en PowerWalk 11:10 till 11:40 ner till havet och tillbaka - ur härligt !
När jag kom hem ringde Sandra och berättade att hon antagligen ska gå från att vara världens blondin till brunett - IDAG !
Det kommer nog passa henne tror jag :) Hennes knall blå ögon kommer ju framhävas något så enormt och eftersom hon kommer behöva vara solbränd 24/7 så blir det nog många utlandsresor framöver ;P
Jag är så fruktansvärt sugen på att åka ifrån det här skit vädret och till typ Kreta eller något istället. Hade ju varit underbart ! Hittade en resa för några dagar sen till Puerto De La Cruz (teneriffa) för 2200 kr ! Fattar fortfarande inte varför jag inte bokade ...

Nu ska jag jobba till 9 ikväll !

Ha en bra lördag !



  (kan ni tänka er henne som brunett ? Jag tror det blir snyggt.)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!