HappyBirthday Me;

Publicerat 2009-04-26 14:58:34
Jag är helt slut!
Egentligen borde jag väl inte vara det eftersom vi tog det väldigt lugnt igår & jag kom inte hem jätte sent - men eftersom gårdagen bestod av vår-rensning, förberedande & middag så tog det ju klart på krafterna.
Men sånt går över - jag börjar redan känna mig piggare !

Mamma står här i köket & förbereder en massa god mat & tårta eftersom det är ... *trumvirvel* MIN FÖDELSEDAG!
Stängde av min mobil igår kväll när jag kom hem så när jag satte på den imorse så ramlade det in tonvis med grattis meddelanden - jag fattar inte hur människor kan ha ett sånt minne !
Jag brukar komma på senare på kvällen om någon fyller år men andra verkar ha ett alarm i minnet. Men sånt är kul ! Tack till alla <3

Sjukaste presenten fick jag ändå igår; en mans deodorant. Vet ni varför ? Jo, för att jag alltid klagar på hur illa män kan lukta & att dom borde vara mer som oss tjejer när det kommer till hygien. Jag har nog aldrig skrattat så mycket, det måste ha varit det sjukaste jag fått någonsin HAHA !

Nu klagar mamma på att jag borde hjälpa till & vara social med min gamle mormor.

Ha en bra dag !

Puss !


Allmänt // 1 kommentarer




Nina

Grattis... var inne på jobbet i söndags, men där va du ju icke ;) hoppas på att pia ska ringa så ja får börja jobba lite =) När ska vi ses?

2009-04-27 21:29:33 http://vanessamittallt.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!