Ikväll är det dags;

Publicerat 2009-04-25 15:40:28
Ikväll blir jag stora tjejen ju - hela 19 år !
Nästa vecka går jag väl i pension , tiden går fruktansvärt fort !
Tänk när man gick & la sig på kvällen men låg vaken i flera timmar för att man tyckte det var så spännande att fylla år & få presenter ... tider !

Ikväll har vi iallafall planerat en ute kväll med middag & party ! Är så sjukt partysugen nu & går och dansar runt i lägenheten till allt som spelas på radion .
Kvällen börjar på en populär restaurang inne i centrala Göteborg där vi har bokat bord för 12 & sen drar vi vidare mot något grymt dansställe & spenderar resten av kvällen där. Låter underbart ! Ikväll ska vi ha kul !

Nu måste jag kila in i duschen & sen fixa iordning mig från topp till tå !
Kanske hinner slänge upp en bild på kvällens 'outfit' innan jag får skjuts in till the City. Eller vad säger ni ?

Ha en underbar kväll annars - vi kanske ses ute ?

Puss !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!