Torsdag 090402;

Publicerat 2009-04-02 07:30:48
God morgon!

Jag tror nog att detta kommer vara den värsta dagen i mitt liv, jag har världens jobbigaste sak framför mig - men det blir nog bra .

Som grädden på moset så vaknade jag av våra underbara byggarbetare utanför som tycker att det är helt okej att börja bygga, riva & banka klockan kvart i 6 på morgonen !
Har såna inget vett i huvudet eller?!

Igår var det första april också - Carlos tyckte det var skit kul att skämta om att han skulle sluta jobbet (som han snackat om tidigare) så när han drog sitt så kallade 'skämt' så funderade jag allvarligt på om jag skulle gå över till affären bara för att kunna slå till honom & sen gå hem igen...

Läste ut Twilight numbero 3 igår ! Jag vill inte börja på 4an för när jag inser att det är den sista boken kommer jag ju bli deprimerad.
Nu är iallafall Bella & Edward förlovade och ska gifta sig (förhoppningsvis!) i bok 4. Hon är inte vampyr ännu, men har däremot fått en crush på Jacob som också blivit varulv.
Oj, sa jag för mycket ? Opsi. Nu vet ni iallafall!

Ha en toppen dag - jag ska verkligen anstränga mig för att ha desamma !

Puss !


(idioter...... låter ju som ett 3e världskrig...)

Allmänt // 1 kommentarer




Viktoria

Svar: Haha nej han är inte bög :)

2009-04-04 11:39:41 http://becoolsodapop.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!