Valborg 090430;

Publicerat 2009-04-30 09:41:16
God morgon !

Jag har lite smått bråttom nu känner jag - bussen går om 8 minuter.
Men en snabb uppdatering hinner jag väl med !

Hade inte många lektioner igår - en historia lektion närmare bestämt. Rätt härligt med tanke på att det var super fint väder  ute !
Efter skolan åkte jag till Kungsbacka och fick köpt en tunika, ett linne & Twilight-fimen till Louise (även om jag kommer kolla mer på den än henne antagligen..)
Sen åkte jag en sväng till Robin & skulle ha kollat lite fotboll med hans fotbollsgalna familj - det blev Grey's Anatomy med hans lillasyster istället ! So much better !

Jag måste sticka nu ! Ska möta Ina halv 11 i stan !

Ha en underbar dag !

Ps. Mösspåtagning för min del idag ! Spännande & en dag närmare studenten!

Puss !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!