Yesterdays & Todays;

Publicerat 2009-04-16 07:50:55
God morgon !

Det är sol idag igen ! Åh, så härligt !
Hälften av mina lektioner är inställda idag så jag har en mattelektion nu på morgonen & en tyska lektion senare i eftermiddag - men då kan man ju sitta ute istället de andra timmarna. & tjöta som vi säger här nere i Götet.

Middagen igår var helt okej faktiskt, vi hade riktigt skoj & mina oupptäckta släktingar var trevliga.
Vem säger att släktmiddagar behöver vara tråkiga ?

Innan jag sticker så slänger jag upp en gruppbild (förutom på mig som tog kortet - ibland har man tur!) & en bild på en lite somrigare outfit idag - tagna med en mobilkamera men det får duga :)

Ha en underbar dag i solen !
Puss !



Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!