Aussie vs. US;

Publicerat 2009-08-27 09:57:28
Så det var först idag jag insåg det. Australien är lika feta som amerikanerna, maten innehåller lika mycket skit, det var finns lika många snabbmatsställen och burkmat är det enda som står uppradat i mataffärerna.
Fy fasen rent ut sagt. Ska man behöva leta efter den nyttiga maten ? Kanske borde följa mammas tips & flytta till Indien .. ?

På grund av alla klagomål på brist av bilder så bestämde jag mig för att fota mitt rum & lite av uteplatserna här där jag bor. Det finns inte så mycket mer att tillägga - har har ni dem ! Som ni säkert märker så är det inte jätte soligt här idag (vilket är första gången sen jag kom hit) , men det gör absolut ingenting ! Klänning, shorts & linnen åker på ändå !












Ps. De första bilderna är tagna när jag kom hit - jag har brunt sängöverdrag & världen finaste örngott nu ! Lägger upp bild på det sen !

Måste pysa - Robin stampar vid affären !

Love, M <3



Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!