Fragrances in Scarborough;

Publicerat 2009-08-25 11:31:21
Den som kan uttala namnet på den staden får ett plus i kanten.

Dagen började med en klump i magen att behöva gå på training inför mitt kommande jobb hos Meyers. Jag var så nervös inför rollspelet som väntade & på övningarna som satte jobbet på spel.
08.00 möttes jag & Madelene vid (s)Tarbucks & stack direkt till tågstationen. Visserligen har hon varit här bra mycket längre än mig, men jag är fortfarande förvånad att hon hittar allt .

Så vi åker till staden med det konstiga namnet & gissa vad ? Träningen var inga problem. Vi hade så roligt att det borde vara kriminellt. 15 olika parfymer, skratt & mycket roligt rollspel. Vi kom så himla bra överrens !
Nästa vecka kommer antagligen mina första pass så nu är det en veckas ledigt. Den ska tas vara på.

Imorgon bitti åker jag & Anna till Madde för att sola & ligga vid poolen tills solen inte når oss längre. Då ska vi in till stan & skaffa skrivare, skjortor & lite anna smått & gott.

Jag måste hoppa in i duschen - när man tror att kvällen ska bli sval så slutar det ändå motsatsen ...



Love, M <3

Allmänt // 1 kommentarer




Mamma

[frangrasis in skarboro] Så kanske det kan uttalas i fonetisk skrift.

Vad du har det underbart!

Kram till tusen!

2009-08-25 20:35:53



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!