good morning morning;

Publicerat 2009-08-11 10:24:47
God morgon allihopa !

Jag är hur pigg som helst idag trots att denna otroliga nervositet finns kvar i magen. 1 vecka kvar tills jag åker - det kommer gå så fort !
Ännu mer längtade man igår när vi var hemma hos Robin's mamma & man fick se ett tomt rum. Istället för att deppa så log jag större än jag någonsin gjort. Vi ses ju snart !

Idag är planerna att fika med mamma & sen träna vid 5-tiden. Beachvolleyn är ju något man kommer sakna !
Imorgon ska jag träffa Nutti & Louize för en (antagligen) sista träff innan jag åker.
Resten av veckan är inte planerad. Det kommer alltid upp något !

Jag måste hoppa in i duschen !

Love, M <3
Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!