is that how you say it;

Publicerat 2009-08-08 07:29:03
GOD MORGON !

Jag förstår inte riktigt. Ända sen i onsdags har jag vaknat 7 varje morgon & varit jätte pigg . Inte kunnat somna om eller någonting trots att jag lägger mig sent på kvällarna. Jaja, en dag extra eller vad är det man säger när man går upp tidigt ?
Morgonen ska börja med en springrunda iallafall & då är jag glad att jag vaknat såhär tidigt, sen blir det ju så varmt !
Efter det & duschen + frukost så ska vi till farmor i Borås & hälsa på.
Något mer planerat för dagen har jag inte - men jag vet att det kommer ta tid.

En annan viktig sak på listan har jag ju också - vi tar det sen !

Love , M <3
Allmänt // 1 kommentarer




Söderlund





Kissies manliga upplaga!

Det är så att jag sedan länge har tagit på mig den

rollen och nu undrar jag vad ni älsklingar tycker

om mitt jobb såhär långt. Kissiekatten behöver en

manlig upplaga förstår ni - and that's me, bitches!



Kom nu med dina åsikter om vad du tycker och tänker

om mitt jobb såhär långt som Kissies manliga upplaga.

2009-08-08 08:19:29 http://robinvardag.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!