Bästa presenten

Publicerat 2009-12-14 06:08:00
Hallooo !

Jobbade 1½ timme idag, men fick betalt för 3 - slå det om ni kan.
Det var så fruktansvärt varmt idag eftersom de inte fått igång AC:n ännu, så att jobba i 33 graders värme utan luft är inte roligt, men så var det ju sista dagen också :)
Jag var nästan hundra på att jag var ledig imorgon, men det visade sig att det var visst onsdag. Annars jobbar jag ju varje dag tills lördag - I love it!

Åh, åh, åh, jag kommer vara jätte elak nu, men jag & Robin har hittat den bästaste presenten till mamma att ge på hennes födelsedag ! Dock kommer vi behöva vänta till Mars, men den var så bra , haha ! Skulle förstöra det lite om jag skrev vad det var - jag vet ju att hon kikar in här lite titt som tätt.

Jag ska nog dra mig tillbaka & läsa lite. Förhoppningsvis blir det åska ikväll & en himla massa regn - åh, vad det skulle behövas.



Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!