Bilder från gårdagen

Publicerat 2009-12-05 07:23:55
Hej !

Jag & Robin kom precis hem från havet - vi har åkt city cat i nästan 2 timmar idag & tagit en glass på ett mysigt ställe längst med floden - härligt !
Gårdagen blev inte lång, men tog på krafterna. Många smink-tjejer (inklusive gay people) som skulle säga hej då till våran Carlo som slutat. Trots detta hade vi det ändå väldigt trevligt !

Eric var alla tjejers pretty boy & vi var tvungna att ringa dit honom för deras skull, haha! Han sa dock inte nej ..
Nu har han begett sig till Perth för att sola, bada & surfa den lyckosten, medan vi andra kämpar på med jobb! Fuskigt !

Robin är som en gammal kärring - gnäller om att jag ska göra i ordning maten. ALLA vet att jag inte lagar mat ...

(som sagt, allas lilla pretty boy ;) )

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!