Dagen i biiiiiilder

Publicerat 2009-12-16 08:07:25
Hallo !

Ingen gillar mycket text, eller hur? Så vi kör lite bilder med korta förklaringar istället !
Ska sanningen fram så har jag lite bråttom eftersom jag korkat nog faktiskt lovade att ha maten klar när maken kommer hem - ibland är man dum ...

Pratade med mamma & min fjortissyster igår - Challe var höjdpunkten trots att han inte fattar riktigt även om man ropar genom datorn. - "Hallåååå han är en huuuuund?"


Den tjocka katten Irrewing verkade mest bara irriterad & tog därför fram sin huggtand...


Fick också brev från mormor!! Har man för mycket fritid så blir det lätt att man sysselsätter sig med att klippa ut tidningsartiklar :) Allting som har med (h)julen att göra that is ! Hon ska iallafall få ett fint (& KÖPT) kort tillbaka!


Robin blev trött på alla blogg-fjortisar som ska ta kort på vad-de-än-gör så han bestämde sig för att "langa posen" när han borstade tänderna - helst med solglasögon för i badrummet är lampan farlig ...
Hunden kommer in pga censur & för att den är så söt & för att Robin ska veta vad jag vill ha när Challe behöver en kompis :)


MAT DAGS !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!