Det räknas visst !

Publicerat 2009-12-11 05:20:10
Ibland är jag glad över att jag har mina målar-pennor med mig. Även om jag inte sitter och målar dag ut & dag in så är det kul att bara få ta tag i block & penna & kladda ner utan att egentligen tänka. Bara skissa lite. Jag är verkligen inte stor-målare - men bara man tycker det är roligt så!

Den enda utomhus vistelsen jag kommer göra idag (bortsett från mataffären tidigare idag) är till gymmet ikväll. Det är så fruktansvärt kvavt här idag så jag håller mig nog inne.
- "Hur kan hon klaga så på värmen när vi har snö, slask & 2 plus grader här i Sverige!? Nej, hennes blogg tänker jag då aldrig mer läsa!!"
Jag kan verkligen se det framför mig. Läs inte då, men ni kan själva tänka er hur gött det skulle vara att komma till Sahara öknen i si så där... 1 minut ? Bara för att få bli lite varma. Det är inte skönt när det blir för mycket helt enkelt. Jag längtar själv hem till kalla Sverige när det är så här varmt - men tanken att faktiskt behöva stanna i den kylan mer än 1 timme får mig att hellre sätta mig ute & svettas på trappen utanför. Men vill ju ofta ha det man inte kan få - det har ni väl hört? :)

Efter lite kladdande i blocket ska jag nu ta tag i lunchen tror jag, sätta på ännu ett Gossip Girl avsnitt innan jag sätter igång med lite städning. Någonting måste man ju ta tag i när man är ledig - och Robin tycker inte att Gossip Girl räknas som en aktivitet ...




Allmänt // 1 kommentarer




Mamma Sus

Jätteläckra teckningar! Vad föreställer de? Eller Vem?

Puss och Kram

2009-12-12 01:58:31



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!