Honung i håret

Publicerat 2009-12-15 05:00:06
Igår duschade jag med honung i håret & jag måste säga det att det hjälper faktiskt lite grann mot slitet hår. Idag känns det mycket bättre & friskare !

Det har regnat här idag - äntligen ! Oftast brukar det dundra till på kvällarna, men idag vaknade jag till regnet utanför. Åskan kom senare. Det släpper mycket av spänningarna i luften & idag kanske jag kan gå till jobbet i t-shirt & byxor istället för linne & kjol ? Lite krångligt att behöva byta om på jobbet ...

Ja, mer händer nog inte idag. Imorgon är jag ju ledig, men har inga direkta planer. Blir väl till att skicka iväg lite mail & sånt som vanligt ... Rolig vardag :)

Nu ska jag göra mig iordning, sen ska jag till jobbet - ha en bra dag !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!