Im aliiiiive !

Publicerat 2009-12-22 06:20:03
Heeeeeej !
I know, I know, det är faktiskt jobbets fel att jag inte har bloggat på länge. Jag höll ju på att bli så duktig, haha !
Jag har nämligen börjat 9 på morgonen & kommit hem si så där 11 på kvällen så jag är trött både innan & efter.
Och vet ni vad? Jag ska faktiskt iväg igen. Jobb nummer 2 & Vapiano väntar. Jag älskar det. Älskar Vapiano & hur roligt vi har det. Det jobbiga är att tänka på hur det kommer bli i sommar när jag ska åka hem - att få jobba på Vapiano i Göteborg eller Stockholm skulle göra mycket skillnad - här är alla så öppna & glada & vågar sjunga när de lagar pasta, pizza & alla skriker & hurrar när någon tappar pizzan. Såna är inte vi svenskar tyvärr.
Jaja, man får ta vara på den tiden man får !!
Imorgon ska det blir lite julshopping iallafall. Jag vet precis vad jag ska köpa till Robin & det vet jag att han hatar. Han blir så nyfiken, haha !
Smink ska på & sen sticker jag ! Ha en bra tisdagseftermiddag !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!