Jag älskar att jobba

Publicerat 2009-12-10 14:49:31
- "Nu ska jag blogga!" En varning får Robin att veta när han inte ska stå vid mig & datorn. Jag gillar bara inte när han står hukad över mig när jag skriver, det får mig att bli nervös! Han är ju nämligen så bra på att märka ord ... Bättre att han får läsa när allting är skickat & klart istället !

Jobbet idag gick lika fort som alltid. Det var galet mycket folk & det fanns att göra hela tiden - så som det ska vara ! Jag jobbar 3 dagar på Kmart nästa vecka & 3 (4 om man räknar med söndag) på restaurangen - men på båda ställena på torsdag vilket innebär dubbelskift - 11 timmar väntar. Nästa lördag kväll kommer jag vara så stolt över mig att jag spricker - det är så det ska kännas :)

Imorgon är jag ledig - från jobbet iallafall. Har en himla massa mail att skicka, saker att fixa & papper att läsa & skriva under - så ledig är jag nog inte trots allt.

Nu behövs det mycket sömn om jag ska orka upp imorgon. God natt & sov gott !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!