Jag är så klantig !

Publicerat 2009-12-06 09:26:45
Aj, aj, aj, AJ ! Jag är ju så himla smart. Mitt IQ måste vara på strax över 196 iallafall. Det tror jag. För när Robin i princip försök rista in i huvudet på mig att smörja in HELA KROPPEN så går det mesta bara in & ut med en gång. Alla vet att Malin Stensson aldrig bränner sig (med undantag för solfrossan i Kroatien i somras....), men jag vet att axlar & panna bör tas hand om lite iallafall. Well, things change.
Baksidan av mina lår är röda, vaderna & halva rumpan ungefär. Jag kan inte sitta eller gå & duschen är min ovän. Inte ens Robin får pussa på mig för att jag blir grinig av tanken att om jag vänder mig för att pussa tillbaka - ja, då gör det ont !


I ÖVRIGT så var dagen väldigt mysig! Vi åkte över till Tangalooma igen (där jag & Robin var på världens lyxsemester veckan efter att jag kommit hit) för att bada & olyckligtvis också sola. Det var mysigt & avslappnade - jag kan inte se hur man kan spendera en söndag på ett bättre sätt. Hemma i Sverige är ju alltid söndagar tråkighetens dag i princip - hela landet står ju still !

Min mage kurrar så nu ska det bli spaghetti & köttfärssås - IGEN! Men gud så gott det är. Stor positiv del idag när jag knappt kan gå...

Ps. Jag lovar att lyssna på Robin i framtiden.




Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!