Man ska inte lita på frugan

Publicerat 2009-12-09 08:46:02
Tack vare Matt så har jag nu legat i 2½ timme & kollat på gossip girl. Jag började följa det hemma i Sverige, men tröttnade ganska snabbt på att få behöva vänta en vecka till nästa avsnitt ...

Jag har hela säsong 1 & 2 & har precis sett färdigt på skiva 1 av 5 på den första säsongen. Det är faktiskt rätt bra!

Det blir träningspass nummer 2 senare idag, efter middagen det vill säga. Vem har sagt att man bara kan träna en gång om dagen? Har man överdrivet mycket fritid så kan det sitta bra med lite tidsfördriv :)

Robin kommer hem om någon kvart & jag lovade att ha maten färdig - ett löfte jag tyvärr måste bryta. Lita aldrig på tjejer som lovar att ha middagen på bordet - it will never happen.



Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!