Mer bilder !

Publicerat 2009-12-19 12:27:48
God kväll !
Jag skämtar inte, jag är helt total trött. Så här kommer ett till inlägg med bara bilder & lite förklaringar, ett riktigt inlägg kommer nog imorgon - det är väldigt mycket på jobbet nu bara, och bra är väl det ! För mycket fritid kan man ju inte ha !
Så här trött var Robin imorse när jag skulle till jobbet. Han orkade nätt & jämt dricka kaffe med mig & ännu mindre sitta rakt på stolen. Undra om han gick & la sig sen igen ... ?

Igår var den officiella öppningen på restaurangen. Detta såg - precis som mamma skulle ha gjort - Robin som en högtidsdag så det skulle vara kort & grejer. Ni vet när ens pojkvän säger "åh. du blev så fin!" om ett kort & man ser ut som ovan - då vet man garanterat att han ljuger. Tror mig.

När jag kom hem så skulle Robin prata med Jonathan. Jag tänker inte ens kommentera deras humor, så jag tog en springrunda istället...

Här är våran äckliga kinesetjej. Hon är den vidrigaste i världen & lagar mat som luktar i hela lägenheten - äcklig dessutom. Hon kan inte städa & är alltid i vägen. Bara så ni vet. "Hon gör iallafall allt i köket - han är aldrig där" säger Robin & pikar mot mig. Jag jobbar ?

Nu ska jag sova. God natt.

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!