Mr. Restaurant

Publicerat 2009-12-02 01:49:42
Halloooo !

Det regnade här idag. Regnade. Vi hade planerat en tripp till Surfer's Paradise så att Eric kunde lära mig surfa, men det blev ganska snabbt inställt när vi tittade upp mot himlen. Attans, jag vill ju lära mig! Nästa soliga dag blir förhoppningsvis imorgon.

Idag hade jag tänkt ta mig in till stan, se om jag kan få titta in vår oöppnade restaurang Vapiano för att få en liten överblick. Ska även sätta mig på något café & läsa igenom lite papper & sen om jag kanske kan få gjort mitt RSA (så att jag kan servera alkohol) någongång. Först blir det iallafall en sväng till Kmart för att kolla över lite arbetstider - åh, vad jag känner att jag kommer få gjort någonting idag ! Härligt !

Nu får jag sticka!
Puss !

En väldigt nyvaken & duschad Malin är ledsen över regnet ute. It's supposed to be Australia !

Love, M <3

Allmänt // 1 kommentarer




Mamma Sus

Usch, nu förstår jag! Din underläpp..vad ledsen du ser ut...skratt - är det så du menar att min ser ut :)

Puss och Kram min docka!

2009-12-02 22:48:02



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!