Pannkaksfrukost

Publicerat 2009-12-19 23:49:52
God morgon !

Julkorten ligger framför mig & jag insåg precis att ingen kommer få sitt i tid hemma - det var ju inte riktigt tanken. Skickar jag dem imorgon så kommer de visserligen antagligen fram i mellandagarna & det får duga. Det är ju ändå tanken som räknas & tanken var att de skulle ha skickats tidigare :)

Medan jag ska till jobbet så ska en viss herr Robin åka & äta pannkaksfrukost - somliga har det bra! Matilda är en hejjare på pannkakor - jag & Robin borde nog inte försöka oss på det igen dock ...

Ikväll ska det skypas & jag ska fortsätta på mitt RSA - lika roligt varje gång :)
Och imorgon ska jag jobba mellan 9am-10pm men jag har 2½ timmes rast, så det är lugnt .. eller ? Det är så en riktig Stensson funkar, som brorsan säger :)

Ha en bra dag - här ska det kastas pizzor !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!