Skamlöst

Publicerat 2009-12-02 08:51:19
'Godmorgon' hade passat mig bäst just nu, men jag tror jag startar med ett vanligt 'hej' istället!

Jag vet inte vad det är med mig, men så fort jag är ledig går timmarna mellan 3-5.30 till att SOVA! Antar att det är då jag har det som tråkigast eller något ... Sa till mig själv klockan 3 att "nej, nu sover vi bara max max MAX någon timme, sen går vi & tränar!". Jag sluter ögonen och vaknar halv 4 av att Robin ringer.
- "Älskling, SOVER du?"
- "Ja, men nu ska jag precis gå upp! Jag ska ... jag ska ... jag har massor att göra!"
Ni vet ju hur man svamlar när man precis vaknat. Så vi lägger på & istället för att faktiskt gå upp då så sätter jag alarmet på mobilen på halv 5, men stänger av det i sömnen & här är jag: klockan är kvart i 6 & jag har precis vaknat! Underbart.

Hursomhelst, så var jag i stan & åt lunch med Robin idag, det var mysigt ! Det ösregnar ju här idag så vi satt på ute serveringen på ett café medans regnet forsade ner utanför, drack te & myste. Vi bestämde oss för att få tag i Sagan om ringen triologin på film för att ha tills ikväll så vi springer ut i regnet & över till HMV där vi får tag i alla 3 för $40 - ett kap !

Nu blir det mys ikväll med mat i magen, världens bästa pojkvän & ett stycke Eric som antagligen ligger uppe i sitt (eller mitt...) rum & sover - han är ju faktiskt här på 1 års semester !



Love, M <3

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!