Skit-snack

Publicerat 2009-12-29 08:57:11
- "Jag måste på toa! Är det något du behöver här inne?" (= "jag måste bajsa & du kan inte komma in i badrummet på minst 5 timmar efteråt")
- "Men Robin, jag ska sminka mig !" (= "skita kan du göra när vi kommer hem - att vara fin går före allt mänskligt")
- "Här, du kan sminka dig här ute." (= "a man's got to do what a man got to do")
Robin sträcker fram sminkväskan.
- "Lämna den där inne, jag får väl överleva" (= "syrgasmask, någon?")
- "Starkt av dig hjärtat..." (= "skyll dig själv")

Jag säger bara det - när vi flyttar härifrån så ska det finnas MINST två badrum. Det är mitt enda krav.

Nu kilar vi iväg på bio ! Blir Old Dogs & sen Avatar någon annan dag istället :)
Innan ska vi förbi mitt jobb & kolla jobbtider - men sånt bryr bara jag mig om :)
Puss !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!