Vad är det för dag idag?

Publicerat 2009-12-10 05:35:26
Gissa vad det är idag? Det är nämligen den 10 december & min namnsdag! Vi har alltid firat våra namnsdagar hemma & mamma brukade alltid ha köpt något smycke eller liknande - det var nästan som en födelsedag!
Så hipp hipp hurra till mig !

Förutom träning så har jag kollat på Gossip girl idag igen - man blir ju lite lätt besatt måste jag säga. Det är faktiskt ganska bra!

Ni vet den där känslan man har att det var något man verkligen ville skriva om här på bloggen, den har jag nu. Jag kom på något förut, men med ett minne som Doris i Nemo så har jag lite lätt glömt det nu. Får hoppas att det kommer tillbaka för nu ska jag till jobbet !

Ha en bra dag !




Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!