Vem har knäppast pojkvän?

Publicerat 2009-12-08 11:17:01
Bra med uppdatering idag va?
Jag blev nämligen väldigt sugen på sushi när jag var på väg hem, så det fick bli det till lunch. Dock höll jag på att kräkas efteråt - bokstavligt talat. Jag har aldrig mått så illa & låg på gränsen mellan toaletten & sängen i flera timmar. Först nu har det börjat gå över ...
Mysigt.

Fick mail av storebror & hans fruga (nåja, inte riktigt fruga eftersom han är för laaat för att fria till den snällaste tjejen han kan hitta... men det är inte poängen :)) med en massa bilder från Thailand & deras lyxsemester där nere - då blir man ju lite avundsjuk. Robin har varit emot Thailand under hela tiden vi har träffats, men jag undrar om han kanske inte har ändrat sig lite nu...

Imorgon är jag ensam hemma hela dagen igen & jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Funderar nästan på att åka på någon liten utflykt även om det kanske inte är lika roligt själv, men jag vill ju inte sitta inne hela dagen! Tänkte be om tips, men ja, det kanske blir lite svårt ...

Nu ska vi titta på den 3:e & sista Lord of the Rings - nästan lite sorgligt. Som att gå på begravning. Efter den här finns det ju ingen mer. Ingen. Vad ska vi då titta på? Jag målade första tiden jag hade tråkigt, lästa bok under andra perioden, vi såg 2½ men under tredje & nu har vi snart sett alla Sagan om Ringen filmerna. Jag måste hitta på en 5:e period. Jag vill kolla på serier. How I met your mother. Oj, vad mycket strö-snack! Nu lämnar vi ämnet!

HAHAHAHAHAHA! Nu ni ! Nu ska ni få se den snyggaste killen i världen. Igår kom nämligen Robin inspringandes i sovrummet (väldigt fjolligt), med min bikini överdel på sig & skriker att han önskar att han hade bröst... Jag vet inte vad jag ska göra med honom. Adoption? Kan man göra det?




Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!