And she's back in the game;

Publicerat 2009-06-29 01:10:51
Ska jag berätta hemlisen nu ?

Vi hade världens överraskningsfest för Andrea ! Hon kom ju hem från Mexico i fredags & det var helt klart tvunget att firas ! Jag hade saknat henne så sjukt mycket.

Så, vi drog ihop ett gäng (varav 70% inte kände henne alls - det var ju det roligaste!), lånade nyckeln av hennes mamma & smög oss in i huset för att chocka henne. Minen var oförglömlig.

Eftersom jag har noll batteri på laptopen så blir detta mest ett bild inlägg - men det gillar ni väl mest ?

Sov gott !


(kvällen började lugnt ...)

(en tjej hade fint hår efter att ha jobbat hela dagen :) )

(sen kom den mexikanska bruden hem & allting förändrades....)

(med romantiska låtar & ljus i handen ..)

(så började det balla ur ...)

(syns det ? )

(kvällen slutade ju bra , eller hur ? )


Nu ska jag sova som sagt ! Har en annan sak att fixa också :)

Love, M <3
Allmänt // 3 kommentarer




Anonym

2009-06-29 04:02:13
Majk

hahaha, ser ut som om jag har det bekvämt :D

2009-06-29 04:03:00
Ida

Hoppas att du kommer få det underbart i Rom :) Det tror jag! :)

2009-06-30 15:30:08 http://drinkitup.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!