beyond truth;

Publicerat 2009-06-08 23:34:28
Har suttit med Sims 3 i snart 2 timmar . Är det inte lite sorgligt ?
Det var inte så himla bra som jag trodde iallafall så det är lätt att lägga ifrån sig nu för att gå & lägga sig.

Träffade Simon en liten stund förut & tog en gående fika medans vi köpte det där spelet . Vi mötte även Linn från beachen med en stor påse godis i handen - den hade jag inte tackat nej till nu ! Det är syndigt hur gott det kan vara med godis ibland ..

Från godis till något helt annat; efter stan så åkte jag hem & käkade köttbullar & makaroner (det var inte igår!) innan Nutti plockade upp mig & det var dags för träning. Vi körde Body Step . Ni som har kört det förut vet att det är otroligt roligt & jag ångrar inte en sekund att jag följde med. På onsdag är det dags igen !

Jag trodde jag skulle vara sugen på Scrubs  men oj så fel man kan ha . Sängen låter mer lockande !

Buena Notte !

Love, M <3
Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!