Borta bra - hemma bäst;

Publicerat 2009-06-21 01:54:08
Heeeeeej !

Fruktansvärt längesen nu, eller hur ?
Har absolut haft 0 % datatillgång nere i Kroatien så det blev inte mycket till inlägg.

Resan ner gick bra. Från Landvetter-Zagreb-Zadar-Pula, men jag ska inte klaga - det gick rätt fort :)
Åkte ner i jeans, linne, kofta & jacka - sämsta valet under resan. Kommer ut i 30 graders värme så kläderna flög av rätt snabbt. Underbara känsla.

För att summera resan väldigt kort så var det super härligt ! Visst flår jag som en orm nu, men det var värt varenda sekund i solen.
Det sjuka var väl dock att när vi kommer fram & ska få våra nycklar (det var jag, mamma & en till kvinna i mammas ålder som skulle bo tillsammans) så säger hyresvärden:
-"Oooh, jo ar fråm Sweden, rajt ? Jo ar sisters too, rajt ? "
Systrar ?! Tack för den kära hyresvärd. Jag är 19. Inte 45.

2 av dagarna spenderades i Venedig & Trieste (båda ligger i Italien för er med lite sämre koll på geon...) . Venedig rekommenderar jag starkt - fruktansvärt fin & tuff stad. Trieste åkte vi ju mest till för att det var morfars hemstad, men den var otroligt fin den också.

Med mycket sol, bad & resande så kom jag hem till Sverige i fredags morse, var hemma någon timme & fick abstinens att träffa Robin, så tekniskt sätt kom jag hem från resan ... nu.

Förstår ni om jag är trött eller ? Det är nog dags för mig att sova, eller iallafall lägga mig & kolla på några avsnitt av 2½ men säsongerna som Robin fixat åt mig. Säsongerna & världens finaste väska fick jag när jag kom hem.
Någon som vågar påstå att dom har en bättre pojkvän ? Gå & lägg er.

God natt & sov gott !
Fler bilder kommer upp imorgon.




Love, M <3
Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!