Imorgon börjar nya livet;

Publicerat 2009-06-01 23:07:42
Imorgon är det STUDENTEN !
Oj, vad jag har längtat efter den dagen. Man trodde ju aldig att den skulle komma när man började 1an, eller hur ?
Och ändå är man här nu .. Herregud.

Imorgon kommer vara den bästa dagen i mitt liv, utan tvekan.

Nervös ? Nej. Borde jag vara det ? Än känner jag ingenting iallafall . Känns bara som om jag kommer ha sommarlov som vanligt.
Nej nej, nu börjar livet seni.

God natt nu sista gymnasie-natten !

Love, M <3
Allmänt // 2 kommentarer




Katrin

Jag är uttråkad... kom och snacka med mig på msn!!!! Neeeeej för att du tar studenten istället, din fubbis!! Ha det sjuuuuuukt skoj =) Och min hund heter också charlie... fast han opererades igår... snullee bullee!!!!

2009-06-02 21:56:03 http://onecitygirl.blogspot.com
Katrin

.... så längta till Rom!!! (okej känn att jag är uttråkad)

2009-06-02 21:58:41 http://onecitygirl.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!