Min Student 2009;

Publicerat 2009-06-04 00:06:21
Oj, oj, oj . Vilken dag ! Jag hade världens bästa student.
Vet inte ens var jag börja men vi kör väl igång med lite bilder.


(mitt sista busspringande)

(mamma hade verkligen tänkt att fota hela dagen..)

(utspringet. går inte att beskriva känslan.)

(ett stycke glad tjej & en stolt mamma)

(2 stycke glada bryyydar & en stolt far)

(ett stycke super bästa syster & ett fyllo)

(en underbar pojkvän fanns även på plats!)

(sista halv-nyktra bilden av tobias under dagen)

(en stolt rektor med mig i sin hand)

(4 grymme killar som ville uppvakta ! Kommer sakna !)

(en rörd skotte & ett flak med fyllon)

(ett bad i Poseidon stod på schemat)

(super god mat väntade när man kom hem!)

(ett stycke party hund!)

(rolig dag - mindre rolig morgon dagen efter ... mamma tyckte iallafall att det var ett tillfälle att föreviga detta)

(challe gjorde mig sällskap)

(när jag sedan blev hungrig vid halv 6 tiden så kom en väldigt fin kille på besök..)

(& lagade mat åt ensamma-hemma mig ! )

(behöver jag ens säga att det blev super gott ? tack mitt hjärta <3 )

Jag hade en underbar dag igår med andra ord. Idag var det väl lite segt - men det är det värt !
Trodde aldrig att det skulle bli så underbart roligt.

Och vet ni vad ? Nu har jag äntligen tagit studenten !

Sängen väntar.

Love, M <3

Allmänt // 1 kommentarer




Stolt mor!

Ja, vilken student! Du strålade hela dagen!!

Lycka till - alltid!

Puss mamma

2009-06-04 06:45:05



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!