nothing else matters;

Publicerat 2009-06-10 13:24:31

Hej !

Hoppas allt är bra med er.
Jag fick gå upp strax innan 9 imorse eftersom min lillasyster har blivit stor nu & gick ut 8an idag.

Om en stund ska jag åka in till Göteborg för att fixa det sista inför imorgon & träffa Fiona för en fika. Nu när studenten är över så känns det ibland som om man har all tid i världen - ändå hinner jag inte ens med hälften.
Jag måste packa färdigt allting idag för kravet att Robin ska få tillbringa min sista dag (på en vecka) med mig imorgon är som det låter; packa färdigt allt & det är okej.
Hon är lite lurig.

Jag måste kila mot stan nu !

Vi hörs senare!



Love, M< 3
Allmänt // 1 kommentarer




Katrin

MALIN!!!

Jag saknar också våra underbara msn konversationer =) Det har vart så sjukt mycket nu. Världens galnaste student och aaaaaaaahhh.. vill göra om det! Men fan ha det as kul i Kroatien. Du får berätta allt när du kommer hem.. iiiih snart åker vi jaaaa! =)

2009-06-11 15:32:09 http://onecitygirl.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!