SkönhetsBibeln;

Publicerat 2009-06-04 13:07:30
Det är så fruktansvärt varmt här inne men iskallt ute. Trots att solen faktiskt står mitt uppe på himlen & det inte är mycket moln så blåser det & absolut inte varmt såklart - nej,  kallt.
Här har man ju tagit studenten & då vill man ju gärna inte behöva sitta inne ..

På tal om studenten så har jag precis suttit på facebook i över en timme & tittat igenom varenda bild från studenten. Lite tråkigt att det är över redan. Visst, det tjuter fortfarande i öronen, men så kul vi hade det ! Undra hur många man kommer träffa igen & hur många man kommer ha kontakt med.
Hade det inte varit för facebook & msn så hade nog hälften redan varit strukna.

Tänkte även tipsa om en bok som jag fick i student present av min lilla syster. Satt & läste i den igår kväll & är man tjej så är den en gåva från Gud. Haha, ungefär iallafall.
Boken heter Skönhetsbibeln & är skriven av någon Wärn. Boken innehåller en himla massa tips om smink, hår, hy, tips & trix - ja, skönhet alltså.




Jag måste kila in till stan en stund nu !
Vi hörs väl senare - det brukar ju bli så ...

'Ha d' gött' som vi säger här i götet !

Love, M <3
Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!