Glass i stora lass;

Publicerat 2009-05-24 23:24:55
Jag älskar glass. Fullkomligt älskar det ! Speciellt Ben&Jerry's. Man kan ju inte få nog.
Sitter & käkar glass istället för kvällsmacka - då har det gått långt.

Innan jag rinner ner i sängen måste jag berätta en sak. Det var nog länge sen jag skrattade så fruktansvärt mycket att jag fick kramper.
Idag när jag var på jobbet & satt där i kassan som alltid, så kommer det in 2 kvinnor - som samtalar på amerikanska men pratar svenska med mig - & den enas dotter på runt 3 - som endast pratar amerikanska - & handlar.
Jag hör att de pratar om kattungar eller katter i sig & plötsligt skriker den lilla flickan:
- " I LOVE PUSSY MUMMY ! I LOVE PUSSY! "
Shockade tittar kvinnorna på varandra & sen börjar alla runt omkring skratta som aldrig förr.
Höjdpunkten på jobbet idag måste jag ju säga. Jag skrattar ännu.

Imorgon kommer det bilder från kameran kan jag lova ! Nu har man ju tränat lite - jag tror ju det iallafall ...

God natt & sov gott !

Love, M <3
Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!