Godmorgon Sverige;

Publicerat 2009-05-10 14:27:06

Rubriken säger väl i stort sett allt.

Jag har äntligen fått tillbaka mitt internet efter många om och men, så nu kan jag ju börja skriva igen. Vet inte riktigt vad som varit felet men det ville inte fungera iallafall ...

Jag har sett årets film ! Den är något utöver det vanliga & man blir nästan fast.
Filmen heter IT  och - ni vet, den av Steven King ? (det är okej, jag hade ingen aning.) - är nog den värsta filmen jag har sett. 3 timmar lång var den & det förvånade mig att vi inte stängde av den så fort vi sett första kvarten. Man hoppades nog på att den skulle bli bättre ju längre in man kom, men icke sa nicke. I slutet önskade man att man var en av de som dog - bara för att lindra smärtan.
Sorligt .

Vad händer idag då ? Jo, eftersom jag kom i säng vid 2-3 & vaknade 11 (*inga kommentarer - hur kan man sova så länge?*) så blir väl den här dagen tillägnad plugg. Kul. Tack & lov att det är kasst väder ute säger jag bara. Denna veckan sätts ju betygen så innan veckan är slut ska jag ha haft:

* 2 redovisningar i Svenska
* 1 inlämning om Obama i samma ämne
* 1 lektion i Historia - isch en redovisning
* 1 tyska prov
* 1 matte C nationellt prov
* 1 projekt redovisning

Låter det inte underbart ?
Jag nämnde väl att jag skulle plugga idag va ?

Hoppas ni får en betydligt roligare dag !


(Något säger mig att jag vill väldigt mycket utomlands...)




Love, M <3


Allmänt // 1 kommentarer




BJERNHAGEN

utomlands vore inte dumt :)



späna gärna in vårat band här! eller hör mig sjunga ensam längre ner :)

http://lisabjernhagen.blogg.se/category/lisa-sjunger.html

2009-05-10 18:06:12 http://lisabjernhagen.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!