Jag gråter till Grey's;

Publicerat 2009-05-13 19:25:54

Skippade skolan idag för att hinna med lite skolarbeten - mestadels för att fixa matten eftersom jag har matte C nationella på fredag. Tror ni det blev något gjort ? Rätt. Inget.
Jag känner helt enkelt ingen inspiration till pluggandet numera. Konstigt va ? 3 veckor kvar ...
Men de 15 minutrarna jag faktiskt satt var ju alltid en början, eller hur ?

Det är mulet, grått och endast ett fåtal solstrålar lyser igenom idag. Ett sånt väder som får en att bara sucka & pusta hela dagen. Är inte det patetiskt ? Att humöret går efter väder ?
Satt & tittade på Grey's Anathomy vid halv 6 & började stor lipa när George's pappa dog - sen återgick jag till suckandet & pustandet ända tills Robin ringde. Då berättade jag om alla intriger & saker som hänt & planer jag hade - det var nog hans tur att sucka lite då. Jag ska fixa en dag där bara han får prata tror jag - & jag ska sitta helt tyst & nicka. Undra om det hade varit populärt ?

Nej, nu ska jag gå ut & gå lite. Känner att jag behöver röra på mig nu. Att sitta inomhus en hel dag tar kål på mig !

Ha en fortsatt trevlig kväll !




Love, M <3

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!