Jag vet inte varför !

Publicerat 2009-05-04 22:27:10

... Men jag älskar att vara ute & gå när det är mörkt ute & de enda man stöter på är hundägare som känner sig tvingade att gå ut med den kissenödiga hunden.
Det är så fridfullt på något sätt. Med musiken i öronen kan man drömma sig bort & utan är det helt tyst runt omkring. Fridfullt som sagt. Jag älskar det.
Mamma tror alltid att jag har något hemligt möte med någon där ute i mörkret - men mitt 'hemliga möte' kom jag ju precis hem från & jag berättade precis vart jag skulle så varför skulle jag ljuga ?
Nej, mitt hemliga möte är med tystnaden & det är med de orden som jag låter som en ego-kid - dags att sluta ?

Imorgon har jag spanska prov på 3 kapitel. Nämnde jag att jag inte läst spanska sen i 2:an ? Det kommer gå bra känner jag på mig. Det är ett slutprov & man ska kunna beställa en himla massa saker, fråga efter vägen & lite annat smått & gott som jag absolut inte hinner lära mig på en kväll...

Ska jag kanske ge det en chans ? Boken ligger ju där på sängen & gjordes för att någon ska lära sig ifrån den - ikväll blir det jag.

God natt  & sov gott !

Ps. Jag har hittat världens sämsta raggnings-replik i Robin's kassa replik 'handbok', lyssna:
"Du är söt & jag är en geting med gadd. Får jag surra kring din burk?"
Undra hur han (det kan omöjligt ha varit en hon!) kom på denna sjuka replik. & snälla, säg inte att någon följer den ? Såna borde ju bli bannlysta !

LOVE, M <3



Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!