Måndag blir nya fredag;

Publicerat 2009-05-26 00:05:54

Det är så skönt med måndagar - då vet jag att arbetshelgen är över ! Nya perspektiv kallas det ..

Kom precis hem från Robin i stort sätt - har väl hunnit käka en macka & är på väg till sängen inom en väldigt snar framtid ...
Vi grillade & hade super mysigt precis som alltid & jag hjälpte hans syster med att skriva ett tal som hon ska ha nu till avslutningen. Så länge retades Robin med att springa runt i köket som en galning & leka med Bobby - ända tills från det att vi börja till slutet.
Efteråt var ju den lilla hunden så himla lekfull att det slutade med att vi fick stänga ute lilla Bobbsan ett tag för att han började gråta så fort jag rörde Robin & tyckte väl inte om att det inte var han som fick uppmärksamheten eller nåt . Men så fort Robin tog tag i Bobbys leksak - då var han back in the game.



(men sen var det Robins tur att bli lämnad & då var det plötsligt inte lika roligt längre .. )

Har även snackat en himla massa med Katrin (en tjej som också ska till Rom med hennes kompis Petra - dock 2 veckor innan mig ) - hon är en riktigt rolig tjej ! Vi kommer ha så himla roligt & med tanke på att vi verkar ha samma humor så kommer vi ju skratta tills vi storknar ..  !
Nu längtar jag !

Dags att dricka upp teet & gå till sängs. Det ska bli skönt. Sov morgon imorgon också - kan det bli bättre ?

Love, M <3
Allmänt // 1 kommentarer




Katrin

Yeeeey vi kommer få det sjukt galet!! Ser så fram emot det och du verkar vara hur härlig som helst =)Vi kommer ta rom med storm!

2009-05-26 15:57:42 http://onecitygirl.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!