Nu är...

Publicerat 2009-05-21 10:30:16
0-50db41596513694b345d493aa18e5541.png

Kolla varifrån!

Nu är jag på väg in till Göteborg för att möta Fiona - vi har verkligen inte träffats på sjukt länge så det ska bli jätte kul! Det kommer alltid någonting emellan. Vi ska åka och hämta MIN KAMERA och sen käka något förhoppningsvis - frukosten var kanske inte super stor så min mage börjar hålla sitt tal vilken sekund som helst. Men, jag har köpt en kamera! En systemkamera. Har gett upp alla digitalkameror nu, helt värdelösa. Får hoppas att den här är bättre :) visar när jag kommer hem! Ska till frisören och träningen också så det lär väl dröja en stund men men, sånt är livet :-) Fick mail från Rom igår också - allt sånt berättar jag när jag kommer hem! Ha en toppen dag alla lediga studenter! Love, M <3


Allmänt // 2 kommentarer




Marika

Men precis! Jag kommer nog tillbaka!



Har redan funderat ut det värsta tänkbara som kan hända. Till exempel ringde jag min landlord igår. Hon kunde ingen ENGELSKA. och jag kunde INGEN italienska. du kan ju tänka dig hur DET gick. Men men.. så det värsta som kan hände nu är att min rumskamrat är värsta bra på italienska och att hon och min landlord klickar direkt. Haha. Så blir jag helt utbuad. Hahahhaa.

Katrin

Heeej!!

Jag ska gå på dilit och börjar måndagen 17 augusti. Åker ner med min kompis och ska gå i skola två månader och sedan är målet att hitta jobb och leva la dolce vita =)



Vad är din plan?? Då kommer vi så vara där samtidigt, vad kul!!! Jag längtar halvt sönder mig, jag med, haha.. men tiden kommer nog gå snabbt!

2009-05-22 20:00:31 http://onecitygirl.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!