Alldeles för varmt

Publicerat 2009-10-25 02:42:47
Det finns varmt, dvs. den underbara värmen som man vill vara ute och ligga hela dagen i solen i, och sen finns det för varmt - då vill man bara sitta under AC:n och låta dagen gå. Vi har en sån dag här idag. Igår var det varning från att gå ut, UV strålningen skulle vara på grad 11 (extremt) och brukar ändå ligga på 9. Men nog höll jag mig inne - jag jobbade ju!

Vilken underbar känsla det var att sova ut idag! Ingen alarmklocka eller mobil som skriker på att jag måste upp. Vi vaknade kvart i 10 och Robin stack iväg till gymmet på en gång i princip. Jag tog på mig träningskläderna och begav mig ut på en promenad som slutade med en halv springrunda, det var något för varmt (jag älskar när man har något att skylla på för att inte behöva träna! Haha!).

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Ska komma med förslaget att åka CityCat på Brisbane river, och det tror jag låter lovande !

Nu blir det frulle & duschen sen bär det av mot någon typ av äventyr!
Love, M <3

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!