Möte med L'oréal

Publicerat 2009-10-23 00:06:26
Mötet med L'oréal gick bättre än väntat, och vi kom nog fram till en och annan lösning vad gäller anställning, mer än så kan jag inte säga för tillfället. Kände mig dock som en riktig affärskvinna när jag sitter där med denna högt uppsatta man i skjorta, svarta byxor & kavaj, med en kaffe framför mig. Modiga mig!


Resten av dagen jobbade jag mellan 12-7. Till er som inte vet vad jag jobbar med så säljer jag parfymer & ibland lite smink på Myer & David Jones här i Brisbane. Första dagarna var väldigt nervösa eftersom jobbet innehåller väldigt mycket prat med kunder - på engelska! Men idag går det som på räls och jag tänker inte ens på när jag byter språk längre. Hursomhelst, vi har fått in den nya D&G kollektionen - 5 parfymer, 1 pris. Jag älskar nummer 3 & 10, men det är bara 3:an som passar bra på min hud tyvärr, den andra försvinner jätte fort. Parfymerna kostar AU$99 vilket blir ca 600 svenska kronor - väldigt billigt för en parfym som är på 100 ml och dessutom från D&G!

Kom hem till en välkomnande pojkvän igår som genast satte igång att laga kyckling, vitlöksbröd & sallad - efter en lång dag på jobbet är mat det bästa som finns, uppmärksamhet till Robin fick vänta!

Idag blir det jobb igen, dock bara 4 timmar så det är helt okej. Jobbar hela nästa vecka förutom måndag så jag ser detta som ingenting!

Ha en toppen dag!


Love, M <3

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!