Motivation till träning!

Publicerat 2009-10-26 10:50:29
Ibland känns det bara så jobbigt att behöva dra på sig kläderna & släpa sig bort till gymmet samtidigt som man tänker & vet vad som väntar. Springa, springa, träna, träna. Motivationen är lång borta. Snygg kropp utan träning hade ju suttit fint. Vräka i sig godsaker & dricka hur mycket läsk du vill. Jag känner alltid den där segheten när jag ska gå bort till gymmet. Jag vill inteeeee! Det gäller att komma över tröskeln. Jag VILL träna, VILL VILL VILL!
3 tips till motivation inför träning:

1) Sätt dig ner & hämta hem grym spring musik till mobilen! Knock you down är en av mina favoritlåtar när jag springer på bandet, men också 7 things. Hitta låtar som du blir taggad av. Låtar som du hört när du varit ute eller som spelas på radion. Du ska känna pulsen gå igång!
2) Ta på dig fräscha, tajta träningskläder som får dig att känna dig sexig. Detta ger dig oftast mer självförtroende och kroppen slimmar ihop sig av tajta träningskläder.
3) GÖR DET BARA! Gå till gymmet & tänk på känslan du kommer ha efteråt. Den matta, sköna känslan att du har gjort något riktigt bra! Resultat kommer inte direkt, men vänta ett par veckor & du kommer både känna dig & se mycket friskare ut!

Ha en fortsatt bra måndag !
Love, M <3

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!