The new D&G Collection

Publicerat 2009-10-28 00:19:14
Nu bär det snart av till jobbet. Är så himla varm & känner att jag skulle behöva en veckas sömn för att bli frisk, men jobbar man så jobbar man & ska jag vara ärlig så hade jag nog känt mig mer sjuk om jag stannade hemma de här dagarna, det brukar bli så.

Fortsatt försäljning på den nya D&G kollektionen idag också, de luktar underbart & dagen igår gick super! Det är väl nästa vecka (när jag ska klä mig i punk stil och sälja Avril parfymen) som jag oroar mig för...

Intervju efter jobbet! Vi hörs efter det!

(snart blir det dags för IKEA igen! Vi har knappt några köttbullar kvar & ingen kaviar så äggen blir en pina att äta på morgonen...)

Love, M <3

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!