Trick or Treat in Australia

Publicerat 2009-10-31 01:42:33
Det blev inga pannbiffar. Jag hade helt riktat in mig på kladdkaka och ville därför inte ha någon mat, då skulle den ju inte få plats! Trots att vi använde samma ingredienser som hemma så smakade den inte likadant, det är något annorlunda bara. Fast den var god nog för att slinka ner till Harry Potter filmen på tv.

Efter kakan fick vi lite ångest. Sist vi tränade var 2 dagar sedan och eftersom vi skippade träning idag så begav vi oss ut på en promenad i mörkret. Husen ser mycket finare ut då och det är helt enkelt bara mysigare. För en gångs skull tog jag med mig kameran och vi fick fotat de små "råttorna" som går runt på telefonledningarna. Vanligtvis är de nere på marken, men som Robin sa så är det nog någon typ av försvarsmekanism att klättra upp på kvällarna. Det hade jag också gjort om jag levt bland ormar ...

När vi kom hem föll jag pladask i sängen & somnade i princip med en gång, utmattad efter ännu en arbetsdag!
Ikväll ska vi egentligen på Halloween party hos en av mina arbetskollegor, men varken jag eller Robin känner oss särskilt taggade att åka runt halva stan för det. Ska även vara en fest här på boendet så något hittar vi nog alltid på !

Vad gör ni idag på självaste Halloween?
(lite söta är de ju!)

(mumma!!)
Love, M <3

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!