Det är bara å kör't !

Publicerat 2010-04-06 12:35:54
Jag är grym ! Vi kom precis hem från gymmet & idag körde jag på stenhårt ! Hur jäkligt det än var att röra de där magmusklerna så kämpade jag på. Ibland känns det som om resultatet kommer så långt efteråt så jag ville trötta ut rutorna så att de skyndar på lite, hehe. Sen åt jag ju "ett par" M&M's igår & idag så ja, lite kanske skulle brännas bort också ... Vi har fått en hel del nya maskiner på gymmet också, vilket motiverar en mer.

Klockan har precis gått över 20:30 & jag ska precis hoppa in i duschen, sen bär det av till jobbet. Nej, jag ska inte jobba så här sent, bara hämta lite arbetstider för nästa vecka & göra lite ändringar.

När vi kommer hem igen så ska det bli en varm kopp te & tv-tittande (igen, jag vet). Jag har hittat min nya favorit; lemon & ginger - den smakar så där juligt & går att få tag på i alla världens hörn.

Nu väntar duschen ! Kram !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!