En tjej måste få sova

Publicerat 2010-04-18 01:14:55
God morgon !

När en tjej vill sova, då vill hon verkligen sova, visst ? Så när pojkvännen (av någon riktigt sjuk anledning) kommer in klockan 8 på morgonen & börjar pussa på en så vill man ju bara visa honom hur ont en pung-spark verkligen kan göra ... Sen, som grädden på moset, så frågar han om jag vaknat på fel sida. Ursäkta mig, men vaknat på fel sida? Hur kan jag ha vaknat på fel sida om jag inte ens fick vakna ifred på en söndagsmorgon ?! Det är inte jag som väckte dig så ja, jag har vaknat på fel sida. Jag kan ju även passa på att berätta att Robin så fint har bestämt sig för att gå upp klockan 7 varje morgon av den 'enkla' anledningen för att inte vara så trött när han ska till skolan på vardagarna & för att han ska kunna somna enklare på kvällarna. Killar & deras idéer - de ska man ta på allvar ...

Om han nu var tvungen att väcka mig tidigt, kunde han inte ha gjort det klockan 7 då, när det fortfarande var sol ute & inget regn som stoppade min planerade powerwalk ? Det finns inget dåligt väder - bara dåliga kläder - jaha ? Ska jag springa & köpa en regnjacka nu då eller ? Nej, tack - jag klarar mig.

Till de bra nyheterna (Ja, Robin, du ska få ångra detta. Vänta bara. Vaknar jag någon gång mitt i natten så är det du som är närmst ... mo-HAHA!): Robin pratade med Jonte på Skype (kort genomgång: Jonte aka. Jonathan, är Robins väldigt knäppa kompis med samma humor som Robin själv - ja, ni förstår ju ... - som bor i Norge med sin flickvän Josefine). Det blev mycket snack då Jonte ska flytta till Stockholm för att spela handboll till hösten. Jag, som tjatat om Stockholm längre än jag sovit under detta året, blev helt till mig. Och eftersom Jonte flyttar till Stockholm så är Robin numera väldigt positiv till att vi kanske flyttar till denna underbara stad ett tag.

Så min pojkvän är ganska bra ändå trots allt. När han inte stör min skönhetssömn.

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!