Frukt Frukost

Publicerat 2010-04-19 02:57:43
God morgon !

Det blev en sväng till gymmet nu på morgonen - underbar start ! Efteråt gick jag till affären & köpte en massa frukt. Det är nämligen fruktsäsong nu när vintern närmar sig & de blir bara bättre & bättre - frukten här är underbar ! Fräsch & melonerna ska vi inte prata om. Det kommer jag sakna om några månader ! Det blev frukter & yoghurt med musli till frukost iallafall & så lär det nog bli hela vintern, haha ! Jag kan inte beskriva känslan att äta något så gott till frukost - inga mackor eller corn flakes här inte.

Nu ska det pussas & sen sticker jag till jobbet ! Jag slutar sen ikväll så vi får se om jag orkar blogga när jag kommer hem. Annars får ni ha en strålande dag ! Kram !

Här blev det lite passionsfrukt överstrött också. Så gott, gott, gott !

En mini-fruktsallad sen igår. Idag la vi till en annan typ av melon, vindruvor & kiwi ! Mumsfilibabba !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!